There we are again - Reisverslag uit Mortons Creek, Australië van Nancy Brussel - WaarBenJij.nu There we are again - Reisverslag uit Mortons Creek, Australië van Nancy Brussel - WaarBenJij.nu

There we are again

Door: Nancy

Blijf op de hoogte en volg Nancy

21 Mei 2015 | Australië, Mortons Creek

Hallo lieve mensen uit Nederland!

Hoe is het daar? Ik hoop dat jullie van het zonnetje genieten, want bij ons is ie verdwenen. Dagen lang hele erge regen gehad. Zo erg dat er overal overstromingen zijn en de meeste bruggen zijn overstroomd. Gelukkig na een week zakte het wel weer :)

Dus, nu een maand later dan mijn vorige blog zijn we precies 0 KM verder!
Ja.. de plannen zijn weer veranderd. We zijn blijven plakken bij Bellrowan Valley. Het was zo gezellig! niet weg te slaan haha!

Waarom we zijn blijven hangen is omdat we graag ons 2nd year visa willen halen. Even een uitleg wat dat is:
Een Holiday Working Visa krijg je maar 1 keer in je leven. Wij hebben die dus aangevraagd voor deze vakantie. We hebben deze aangevraagd in februari en is geldig voor een jaar, februari 2016 dus. Maar... Als je tijdens je 1e Holiday Working Visa, 88 dagen op een farm werkt dan mag je voor de 30e nog een Holiday Working Visa aanvragen!
We willen dus ooit nog een keer terug komen :)

Afgelopen maand bij Mark en Julie hebben we niet veel paardrijders gehad. De schoolvakantie is over en we gaan richting winter waardoor het hier een stuk kouder is geworden. Wat we dan wel hebben gedaan is heel veel timmeren, opruimen, schoonmaken, organiseren etc. Ze zijn in ieder geval erg blij met Mick zijn timmerkwaliteiten!

Maargoed, we willen hier niet tot het einde van de vakantie blijven dus gaan we toch even verder kijken dan onze neus lang is en rijden we naar The Blue Mountains. We zijn erg benieuwd hoe het daar is! We houden jullie op de hoogte!

Hopelijk zijn jullie bereid om het zonnetje weer even deze kant op te sturen, dat zouden we erg waarderen :)

Een hele dikke kus uit het nu erg frisse Australie.
xxxxxx

• 21 Mei 2015 - 12:51

Liesbeth:

Hey Nancy en Mick,
    Fijn weer wat van jullie te lezen!
    Nu alweer over weer down under te gaan plannen maken??
    Komen jullie eerst maar terug!!
    Enne...........de zon houden we lekker hier.
    Het is stil in de straat en ik zal blij zijn als jullie weer terug zijn.
    Nou, geniet er nog van, alletwee een dikke kus en pas goed op voor overstekende olifanten! Haha. XXXXXXXX

• 21 Mei 2015 - 13:17

Hans & Marga:

Hi Nanc & Mick, howdy folks!

Het is nu wel lang genoeg geweest, nu niet gelijk beginnen over een volgende keer! Dat is natuurlijk voor een pure egoistische reden, en wel dat we jullie gewoon weer terug willen hebben. Want we missen jullie. De feestjes en verjaardagen zijn toch niet hetzelfde zonder jullie!

Maar tjonge jonge, wat een avonturen, wat een mooie verhalen... Ik kan me voorstellen dat jullie nog een keer terug willen. Geniet nu nog maar lekker, ga veel zien en ontdekken. Geniet van de ruimte, de afstanden, de lucht, het groen en de regen. Want voor je het weet is het voorbij en zit je toch weer hier in ons zonnige kleine kikkerlandje! HVJ LKK Dikke kusssss!

• 21 Mei 2015 - 13:18

Ineke Kuijpers:

Hallo lieverds
    Leuk om weer iets van jullie te horen ! Heerlijk dat jullie je zo heerlijk vermaken.alleen jammer dat het weer wat minder wordt.maar goed als het hier zomer is zijn jullie weer thuis. Ha ha .wat super dat jullie naar de Blue mountains gaan. Ben ik vroeger geweest dus maak maar veel foto's zal in die vijftig jaar best wel verandert zijn. Nu lieverds geniet deze weken nog van jullie vakantie en we zien elkaar weer. Dikke kus en knuffeldier voor allebei. Voorzichtig en we horen elkaar weer. Xxxxxxxxxxxxxx oma Allessie en opa Kees.xxxx

• 21 Mei 2015 - 13:21

Ineke Kuijperd:

Ik bedoelde Knuffels natuurlijk. Geen knuffeldier.....die tijd hebben jullie gehad. Liefs oma xxxxxxx

• 21 Mei 2015 - 15:56

Andrea En Paul:

Hallo globetrotters,

Wat heerlijk om weer wat van jullie te lezen!
    Super dat jullie naar blue mountains gaan ik ben heel benieuwd hoe
    het daar is!
    We wachten de foto's af :)

Wij wensen jullie in ieder geval nog heel veel plezier,
    geniet van de mooie omgeving daar!!
    En stiekem tellen we de dagen af tot dat jullie weer thuis zijn ;)

Dikke kus van ons
    Xxxxxx lkk xxxxxxx

• 21 Mei 2015 - 18:34

Janine:

Leuk verhaal , het zonnetje heb ik opgestuurd , komt jullie kant op , geniet nog met elkaar , liefs Eddy , Priscilla en Janine